KOSZTY WYSYŁKI

Przesyłki realizujemy przy współpracy z firmą kurierską UPS i INPOST. Przy zamówieniach do kwoty 500,00 zł :

  • 20,00 zł przesyłka kurierska firmą kurierską UPS
  • 17,00 zł przesyłka kurierska firmą kurierską INPOST

Wysyłka przy zamówieniu min. 500,00 zł jest darmowa !

Jednoczenie informujemy, że istnieje możliwość zamówienia dodatkowych płatnych usług kurierskich takich jak gwarantowana dostawa do godz. 9:00, 12:00 czy 14: 00. W tym celu należy skontaktować się biurem obsługi pod numerem tel +48 504 414 200.

CZAS DOSTARCZENIA PRZESYŁKI

Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 4 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie wpłaty, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu. Po opuszczeniu magazynu dostawa zajmuje 1 dzień roboczy. Tak więc, jeżeli np zamówienie dotyczy produktów znajdujących się w magazynie i zamówienie zostanie złożone do godz: 14:00 jego dostawa nastąpi już w następny dzień roboczy ! Kurierzy dostarczają przesyłki w godz. 8.00-18.00 (do końca danego dnia) od poniedziałku do piątku .

Przesyłkę dostarczaną przez firmę UPS możesz śledzić za pomocą linku- kliknij tutaj.
Przesyłkę dostarczaną przez firmę INPOST możesz śledzić za pomocą linku- kliknij tutaj.

Wszelkie uwagi odnośnie dostawy, godzin dostarczenia prosimy zgłaszać niezwłocznie:

  • do biura obsługi klienta , dzwoniąc pod numer +48 504 414 200
  • wysyłając e-mail na adres office@ampgroup.com.pl
  • wpisując uwagi przy składaniu zamówienia

NIEDOSTARCZONA PACZKA

W sytuacji kiedy paczka nie została dostarczona z winy kuriera bądź z powodu nieobecności osoby odbierającej paczkę, nie oznacza to jeszcze, że została ona odesłana z powrotem do Platformy AMP Group. Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Platformy AMP Group. Jeśli czekasz na swoje zamówienie już parę dni roboczych i  kurier  w dalszym ciągu się z Tobą nie skontaktował w sprawie dostarczenia przesyłki, nie zwlekaj! Koniecznie daj nam o tym znać. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, a w razie potrzeby, zlecić jej poszukiwanie.

Kontakt w sprawie braku realizacji zamówienia:
+48 504 414 200 lub

kontakt z centralą firm UPS +48 22 489 48 77 i INPOST  722 444 000  lub 746 600 000